Droom forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wie kan mij helpen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

wie kan mij helpen? Empty wie kan mij helpen?

Bericht  tinkle do jun 04, 2009 12:05 pm

vannacht heb ik weer levensecht gedroomd, het leek of was zo echt dat ik mij de hele dag al raar voel.
is hier iemand die mij een beetje op weg kan helpen om mijn droom te verklaren?




dit heb ik gedroomd:
ik zat 's avonds in zetel, het is al donker buiten, tv. staat aan, een vriendin ( wiens paarden ik train) zit naast mij.
plots kijk ik naar buiten wegens vreemde lichten te zien ( in formatie, rood) ze bewegen snel. gefascineerd hierdoor ga ik buiten kijken en mag een luchtschow meemaken van deze lichten,( in mijn droom weet ik dat het ufo's zijn). ik voel een zekere opwinding van verwondering, nieuwsgierigheid. plots is het dag, we kijken naar de lucht dan komt er een soort van luchtbel ( met een soort dik vloeibare substantie) naar mij toe, het zweeft voor mijn gezicht en komt dichter, helder wit en toch weerkaatsing van kleuren. Het is iets wezenlijks (buitenaards, heeft een engelachtig gevoel maar het leeft), Ik voel me veilig en wil contact leggen, maar ik raak het niet aan, ik laat het "wezen" de keus. Dan drukt de bel "wezen " zich tegen mijn gezicht mijn aangezicht verdwijnt erin ( net als je je gezicht in water duwt, maar je blijft ademen), dan waarom ik het doe ik weet het niet, zeg ik hallo erin. de bel blijft even hangen net alsof het mij onderzoekt om daarna hard weg te schieten in de lucht naar de lichten. ik kijk het na, en weg zijn ze. we besluiten naar binnen te gaan, als het plots hard begint te waaien, dan zie ik in de lucht hoe er zich een tornado begint te vormen, niet zwart zoals wij ze in het echt kennen maar helder als water, hij komt op ons af, ik ren naar mijn kippen om ze te redden, beshermen ( het zijn de enige beestjes die buiten slapen in een hok), de haan heeft vreemde kippen( die niet van mij zijn bij zich) dan zie ik mijn broer die mee opgezogen word in de tornado, ik probeer hem met behulp van mijn vriendin ( mijn Partner niet die andere vriendin van daarnet) eruit te trekken,ik ren terug naar mijn kippen om ze binnen te zetten, het lijkt net of de wereld vergaat.

hier stopt mijn droom want ik lag in 1 keer wakker in mijn bed , met de gedachte dat er zachtaardige intelligente wezens bestaan ( waar ik rotsvast in geloof), lijkt het net of ze mij een boodschap hebben gebracht en dat de wereld binnenkort drastisch gaat veranderen/ vergaan.



keep on dreaming

tinkle

Aantal berichten : 1
Registration date : 04-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

wie kan mij helpen? Empty Fijn dat je dit wilt delen

Bericht  Admin di nov 24, 2009 5:11 pm

Er zijn inderdaad zachtaardige wezens die met ons willen communiceren. Jouw droom is Universeel.
Lees voor meer info eens de niburu site www.niburu.nl of www.2012-21december.comhttp://www.niburu.nlhttp://www.2012-21december.com
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 22
Registration date : 12-03-08

http://www.twilightdreams.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum