Droom forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitredingen en UFO waarnemingen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Uitredingen en UFO waarnemingen Empty Uitredingen en UFO waarnemingen

Bericht  Admin zo jan 09, 2011 11:10 am

Van vele bezoekers van dit forum krijg ik emails die vertellen over het uitreden in combinatie met UFO waarnemingen.
Waarschijnlijk komt dit veel meer voor de laatste tijd dan we denken en ik hoop dan ook dat jullie hier op reageren door ook jullie ervaring hiermee kenbaar te maken.
Uitredingen en UFO waarnemingen Ufo_ho10
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 22
Registration date : 12-03-08

http://www.twilightdreams.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitredingen en UFO waarnemingen Empty steeds terug kerende droom over ruimte schepen aan de hemel

Bericht  erica1972 wo mei 16, 2012 9:53 am

goede morgen

ik ben erica , inmiddels 40 jr, en heb sinds 3 kwart jaar , vaker een droom , waarin telkens het zelfde terug komt, namelijk, ruimteschepen, in verschillende maten in de lucht, ik zie ze in de verte altijd aankomen, door hun vele licht werken, en ik word dan altijd bang.....eerst bleven ze in de lucht ,maart afgelopen nacht, kwam er dus een alien naar beneden , die me een soort van spuitje gaf een paar keer, waardoor ik ''vd wereld'' raakte.....de hele lucht zit dan vol met ruimteschepen, met lichten ,en ze maken een dreigende indruk...ook telt t weer type dan mee, want telkens is er een erg rampzalig weertype bij, vanacht was dit STORM, terwijl ik mij in een flat bevond ,ergens op de bovenste verdieping, ook vaak met water dat dreigt te overspoelen.....
deze droom heb ik nu al wel 5 keer gehad, en telkens heb ik een beetje het zelfde bange gevoel. wat zou dit toch kunnen zijn??????
verder ben ik spiritueel van aard......en sta voor vele dingen open

grts Erica
erica1972
erica1972

Aantal berichten : 4
Leeftijd : 52
Woonplaats : baarlo limburg
Registration date : 16-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum