Droom forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uittredingen zijn geen dromen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Uittredingen zijn geen dromen Empty Uittredingen zijn geen dromen

Bericht  Admin za apr 05, 2008 10:11 am

Iedereen heeft elke nacht uittredingen uit zijn fysieke lichaam. Helaas kan niet iedereen zich dat herinneren.
Uittredingen zijn te onderscheiden van dromen door de echtheid die ervaren wordt, de diepe indruk die het achterlaat. Het is totaal ongevaarlijk en heilzaam wanneer het ons in de slaap overkomt. Wij kunnen frank en vrij ons bewegen in de gebieden die wij dan bezoeken. Onze gedachten worden direct vertaald in actie. Uittredingen roepen nog steeds bij velen een gevoel van onbehagen op. Volkomen onterecht, het hoort bij het leven zoals eten drinken lachen. Het is iets zo puur van jezelf. Wij willen hier dan ook de discussie op gang brengen om de angst weg te nemen.
Heb jij hier ook ervaringen mee laat het weten aan het forum.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 22
Registration date : 12-03-08

http://www.twilightdreams.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Uittredingen zijn geen dromen Empty uittredingen tijdens slaap

Bericht  erica1972 wo mei 16, 2012 9:58 am

[b][i]Ja, ik kan hier wel over meepraten...
enkele jaren geleden , heb ik zo een ervaring gehad, terwijl ik in bed lag , ik keek plots op mezelf neer, ik zag mezelf liggen op bed....
t was vooral het gevoel ,wat ik NOOOOOOOOOOOOIT meer vergeet, t was voor mij nieuw, dus toen ik wakker werd, een klein beetje ''eng'' maar.... t hele gevoel overheerste, en dat was een gevoel wat ik niet kan omschrijven, je moet t ervaren hebben. t was zoooo mooi, zo vredig vooral.....ik ben er ook eigenlijk daarna meteen niet meer bang voor geweest, maar KOESTER deze ervaring !
veel mensen zullen je rtaar vinden, of denken ,ja je kletst maar wat, maar ik weet wat t was, wat ik heb mogen ervaren, en dat is voor mij voldoende.......mooi was het, en t blijft in mijnherinnering, heb het daarna niet meer mogen meemaken......

grts erica
erica1972
erica1972

Aantal berichten : 4
Leeftijd : 52
Woonplaats : baarlo limburg
Registration date : 16-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum